Party Party!

Nu har klockan hunnit bli alldeles för mycket! Kom hem för ett par timmar sen, slängde in drickan i kylen, diskade och gjorde mig lunch. Sen har jag legat och sett på film, Can't hardly wait hette den, rätt gammal film men jag tyckte att den var helt okej :). Känner att jag blivit rätt seg av att titta film, tror jag ska hoppa in i duschen nu så jag piggnar till och så att man inte är ute i sista sekunden. Ska ju iväg till Hifa ikväll med Emil och Kasper, där är det fest som gäller! Ser faktiskt fram emot kvällen, det kommer nog bli svinskoj :). Emil kommer hem om en timme och då ska vi äta middag, tänkte göra torskgryta med ris, måste ner till ica och handla lite grejer som vi inte har hemma.

har inte tid att sitta här nå mer, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0