Söndag och tredje advent!

Godmorgon, idag är det tredje advent, förstår ni att snart är det JULAFTON! Jag längtar svinmycket. Speciellt att får komma hem till mamma! Så hon får laga min mat och ta hand om mig ;)! Ibland önskar man att man var liten igen, så man slapp tänka själv! Blir inge adventsfika då jag tröck i mig chips&en chokladkaka som förr var 200 g, nu har dom blivit en aning större, 230 g! Så nej, inget adventsfika. Men ska jag vara ärlig så har vi inte haft nå sånt överhuvudtaget! Emil åkte till jobbet typ nyss, så tråkigt att vara ensam hela dagen. Men jag tänkte spendera min dag med träning, samt städa här hemma. Det är inte rent. Gymmet har bara öppet mellan tolv och fyra idag eftersom det är lucia, så jag tänkte ta och fixa mig lite frukost snart :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0