Torsdag kväll, nyduschad och fräsch!

Blev inge filmtittande, vi började se men sen insåg jag att jag luktade så äckligt och kände mig jävligt ofräsch efter all träning som jag fått gjort idag, sen att jag solade tidigare gjorde ju inte att jag luktade jordgubb direkt, haha! Så jag tog mig ett bad och en lång dusch, rakade mina ogräsligt håriga ben också ;).

Emil sitter och kollar In flames biljetter, dom ska spela imorrn i Globen och han och hans vänner kanske ska dit. Jag däremot har nog ingen lust med det, kan inte deras låtar och sen lyssnar jag inte på dom speciellt mycket :P. Men om han betalar så kan jag säkert följa med, hehe. Inget jag har lust att lägga ner pengar på :).

Imorrn är jag ledig igen, har inga speciella planer förutom att jag ska träna då. Jag är jättesugen på att gå ut och festa i helgen, men Emil jobbar och jag jobbar till kvart över nio på lördag. Men vi får väl se vad som händer, är i alla fall jävligt partysugen!

Har inte så mycket mer att tillägga tror jag ska läsa lite bloggar och bara ta det lugnt. Ska nog gå till sängs ganska tidigt idag men vi hörs säkert innan jag går och lägger mig :)


Kommentarer
Postat av: carro

jo det hade vi, men sen mutade allex oss med henne fika och då kunde vi inte stå emot! ;D haha. nu harj ag åkt på världens jävla förkylning så jag hoppas den försvinner tills nästa vecka då vi åker hem! :)

2009-12-10 @ 22:31:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0