trött.

Godmorgon, nu är det lördag och jag är bakis..eller mest trött kanske. Sen har jag träningsvärk i benen sen jag tränade igår! Usch, kan inte ens tänka mig hur ont det kommer göra imorrn. Emil for på jobbet tidigt imorse, STACKARS honom säger jag. Stackarn fick väl sova en 3 och en halvtimma, men det är ju självförvållat men usch så jobbigt. Själv börjar man inte förrän halv fem så det är chill för mig :P..har vaknat för en stund sen och funderar starkt på att äta något. Man kanske börjar känna sig levande då? Tror jag ska ta och se på film hela dagen fram tills jag måste åka på jobbet.

Heyypa!

Kommentarer
Postat av: carro

det kan hända, haha! ;P

2009-12-12 @ 14:01:29
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0