bra start

I morse vaknade jag klockan åtta och insåg att jag hade försovit mig. Så typiskt mig! Att stänga av klockan och sedan vakna upp med en enorm ångest. Suck. Tog mig upp i alla fall och gjorde mig i ordning gick ner till tåget, och fick då veta att det tåget som jag skulle ta var inställt. Jaha tänkte jag då får jag väl vänta på nästa, sl är skit. Därav anledningen till att jag inte köper något sl-kort då man inte får vad man betalar för.

Har lunch på jobbet nu och har nyss ätit nu ska jag gå skriver mer sen! Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Okej :) Nå jag tænkte bara så att du inte har børjat banta, før de behøver du ju verkligen inte gøra :) Nog kanske det ær bra. Men de ær ju førde bættre att æta vanlig mat :) hehe.

2009-02-11 @ 12:55:27
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0