Dumma mig

I förrgår slog jag sönder ett splitternytt bord, och gissa vilken ångest jag har nu? Ångesten har bitit tag i mig och släpper fan aldrig. Är det inte träningen så är det jobbet och är det inte jobbet så är det saker som jag själv har orsakat utan anledning. Fasiken nu måste jag åka till ikea..IGEN och köpa ett nytt bord. Ja men men om man är så dum så får man helt enkelt leva med det. Inte för att det var så mycket pengar utan för att det är jobbigt att åka till ikea som ligger flera mil härifrån och jag har ingen bil. Mån tro om man kanske ska ta och köpa sig en bil till sommaren? Kanske skaffa sig ett mer välbetalt jobb?
Suck jag vill bara tjäna lite bättre, den här skitlönen som jag har nu gör ingen nytta, räcker till räkningar och kanske något plagg då och då. Jag som trodde att det skulle vara nya kläder osv hela tiden i min garderob. Men icket så blev det inte. Jag har inte shoppat ordentligt sen i somras och nu börjar jag bli knäpp. Jag vill ha nya kläder..har massor men är trött på vartenda plagg jag äger. Lika bra att bränna alltihop eller något liknande. Dock vore det ju inte så smart, vad ska jag då ha på mig? Nåväl mina problem är kanske inte världens största men dom äter fan upp mig. Jag orkar inte mer! haha.

Idag är jag som sagt hemma från jobbet. Igen. Jag blir rastlös av att sitta hemma en hel dag. Jag vill ut och röra på mig, men det är inge bra när man är förkyld då ska man ta det lugnt. Det har mamma sagt. Ingen träning, inge jobb, inget! Nog för att det är rätt skönt att vila lite från jobbet men hellre jobba och få lite pengar än att sitta hemma och glo. Right?
Ska nog ta och diska snart, har nött beverly hills och sett film hela dagen. Har även bokat tvättid och tvättat sängkläderna, alltid är det fräscht med nytvättat. Ska ner och hämtat dom om något tag när dom har torkat klart! Sen ska jag bara sitta här och vänta på att Emil kommer hem. Hade så gärna velat sola idag. Men vet fan inte om det är så bra att sola när man är sjuk. Någon som vet:P? Tänkte att det är rätt mycket bakterier i ett solarium, även fast man spraytorkar den. Men men.

Kan i alla fall meddela att nu behöver jag aldrig mer duscha på gymmet för idag kan vi äntligen göra våra behov i en riktigt toalett och även duscha hemma. Och gissa om det är skönt. Har ännu inte invigit den, men jag gör väl det senare. Sitter och lyssnar på Laser-Det var en gång en fågel och den är så dålig men ändå så bra. Haha hur fan kommer man på en sån låt egentligen..flummig bara. Men ganska kul när man sitter ett gäng och tar några drinkar lr bara någon öl och så kommer den igång och då sitter alla och sjunger med. Kan vara kul det med! :P Jag har inte festat på 10-11 veckor nu och jag känner mig så otroligt stolt, vet ni hur bra det är? Jag tycker i alla fall att jag är enormt duktig med tanke på vilken alkoholist jag var förr. Det har ju även gjort att träningen har gett grymt bra resultat och det är jag så nöjd med. Jag har fått muskler..oh yeah! Men misstolka inte detta, jag är inte krallig som man säger ;).

Äsch nu ska jag avrunda och kolla om det finns något vettigt att göra innan jag blir knäpp. Puss på er!


Bjuder på en bild. Och här sitter jag på jobbet..
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha är du lite ond eller? ;) Fan va snygg du ääär! :)

2009-02-26 @ 17:08:26
URL: http://liaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0