en kopp te

Kom just hem från gymmet, och jag blev jättebrun :D. Nu kanske jag slipper kämpa gärnet och springa på solariet var och varannan dag för att inte se blek ut. Huden har vänt wihoo! Kommer ihåg när jag var tio och var i turkiet en månad, satan så brun jag var..ja tänk om de vore så nu. Hoppas man är lika brun som en ... när man kommer tillbaka från egypten !

Halsen och näsan börjar bli bättre och jippi för det. För det betyder att det är mycket möjligt att jag kan träna imorrn, håll tummarna för mig. Känner mig på flumhumör å så är inte Emil här så jag kan busa med han. Brotta ner han och kittlas. haha fan vad jag är konstig :P..



Är inne på min andra kopp te nu å de är så gott! Alltid bra om man är sugen på något sött kan jag bara meddela, göttti gött. äsch skriver bara en massa svammel så nu ska jag beställa kläder hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0