Forgive me..

for being such a bitch! Hemkommen från jobbet för ett tag sen, inge gym idag heller. Är ännu inte frisk och nu är jag less på att vara sjuk vill bli frisk nu. Så man kan träna och slippa lida ännu mer på jobbet. De räcker med att själva jobbet är piss, ska man behöva sitta och snora och hosta hela tiden blir allt så mycket jobbigare. Sorry att jag gnäller men de är fan ingen höjdare :P. Har ont i magen också, åt nog för många vicks under dagens gång..dumma mig! nåväl ska börja med middagen alldeles snart, emil är och gymmar och kommer hem runt halv åtta och då ska vi äta. Fan vad hungrig jag är! Blir renskav med potatis och stekt ägg. Tror jag skrev att vi skulle göra de igår men icket så blev de inte :) Annars har dagen väl varit sisådär, hade nog feber ett tag men de gick över. halsen har blivit bättre men näsan bara rinner. ack ack nu ska jag avrunda Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0