Give me a break!

Ja hej hej idag har man då slutat halv tolv, och vet ni hur skönt det var? Extremt, men tanke på hur trött jag är på att jobba just nu så behövdes de verkligen. Får ändå betalt fram tills fem även fast jag inte är där och de ni det är bra :D. Är inte alla jobb som har den fördelen. Kom i alla fall hem runt halv ett och sen dess har jag suttit och kollat på kläder och pratat med Mia och Allex på msn, sjukt längensen jag pratade med Allex så det var kul att höra vad hon gjorde nu för tiden. Tänkte klicka hem lite kläder nu också men jag har lite beslutsångest..

Dessa hittade jag på halens:
http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=034260&mid=61&sort=0&dir=1
http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=035080&mid=13&sort=0&dir=1

Dessa hittade jag på hm:
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S

Dessa hitta jag på stylebystars:


Ja jag är jättesugen på att klicka hem allt men dom vita skorna kommer inte förrän i maj..och då har jag redan varit i egypten och jag som verkligen ville ha dom när jag åker dit..så jag får helt enkelt se. De kan ju hända att dom kommer in i till butiken innan vi åker men jag ska tänka på saken vill ju hur som helst ha dom. Vad tycker ni om dessa godingar? :)

Just nu sitter jag i alla fall hemma och har nyss plockat lite i lägenheten och diskat. Har också bytt om till gymkläder så snart ska jag iväg och bränna fläsk. Känner mig riktigt taggad idag så tror det kommer bli en bra dag på gymmet. Ska nog träna ben och vader sen blir det kondition också. Kommer vara helt död i benen efteråt men då vet man att man har gett järnet och då känner man sig duktig ;). Emil slutar ikväll så när han kommer hem lär jag precis ha kommit från gymmet :p. Som sagt ska köra ett långt pass..och duscha och sådant skoj. Kanske sola men jag vet inte om jag borde göra det för jag fick en allergisk chock av min duschkräm så det var det mina konstiga utslag på ryggen kom ifrån. Så nu har jag slutat använda den :) och det blev bättre. Nåväl nog om detta måste bara låta mp3n ladda färdigt sen ska jag åka till gymmet :). Puss Puss

Kommentarer
Postat av: maddiis

tycker du skall ta och avgöra vilken tecknad figur du är, precis som Carro, jag har funderat, vilken tecknad figur är jag mest lik ? :) kommentera i min blogg ! :)

2009-02-18 @ 16:07:28
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0