God kväll!

Ja då har man avklarat dagens träning också =). Körde biceps&triceps och sen sprang jag på bandet. Blev less efter ett tag och gick för att duscha! Nu sitter jag hemma och äter min middag, kokade lite potatis och till de äter jag tärnad falukorv och en morot till :P. Jättegott, och enkelt! Kanske inte så nyttigt men man kan äta i princip vad man vill och hur stor mängd som helst 2-3 timmar efter ett träningspass för det blir inte fett. Det ger antingen näring till musklerna lr så skiter du ut det, så var inte rädd för att äta en pizza lr något sådant efter ett träningspass! Dock är inte en påse godis så passande :p..men ni fattar!

Ja snart ska jag förhoppningsvis till Ikea, måste åka och byta databordet, de vart fel färg, och sen tyckte emil de var fult så det finns inget annat att göra än att åka dit och byta ut den. Sen ska jag köpa lite småsaker som jag glömde köpa förra helgen :)!

Nu messade tobbe så jag måste äta klart och sminka mig ;D!!

ha en bra kväll allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0