Hallå i lingonskogen..

..superkul! kom just hem från jobbet, så nu sitter jag och äter en avokado som är det godaste som finns ;D. Skulle kunna leva på dom, dock blir man inte så jättebra i magen och det har jag erfarenhet av. Kommer ihåg för två somrar sen när jag och emil var hemma hos mamma och jag hade en såkallad lingonvecka när jag kan äta hur mycket som helst. Då hade mamma köpt ett helt nät med avokado i och jag tog en, efter en, efter en..till slut hade jag ätit 6 stycken och på kvällen fick jag riktigt ont i magen :P. Så ät inte för många :D..men det är gott. Så för er som aldrig har ätit, PROVA! ;)

Nåväl nog om avokado. Som kanske inte är det mest intressantaste ämnet vi har. Ska äta upp den i alla fall, Emil bör komma snart så vi åker väl iväg och tränar runt sju. Eller något liknande. Idag hade jag tänkt träna ben, men det kommer fan inte gå. Jag har sån extrem träningsvärk i ryggen och det tar inte bara i benen då man tränar ben utan ryggen tränas även då. Så jag kanske tränar något annat :).

allt för mig, hoppas ni har haft en bra dag och får er en bra kväll :). kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0