här har vi också vinter..

en stund i alla fall. I förrgår natt och under hela söndagen snöade de för fullt här i stockholm och det la sig ett vackert täcke med snö på våran södra mark. Älskar verkligen snön och jag börjar sakna norrland. Där stannar i alla fall snön ett längre tag..här har den redan börjat smälta igen :(. Hoppas jag kan åka upp snart, mor talade om att hon kanske kunde betala en resa någon helg innan vi ska till egypten så jag hopppas veeeeeeerkligen. Vill hem till mamma. Är en liten morsgris jag med! Känner verkligen att det hade varit skönt att hälsa på alla var ju upp i julas och det är längesen det.

SNÖ

Blev en pissdålig bild men den får duga.


 Älskling Älskling snart har det gått tre år sedan vi fann varann igen och jag älskar dig så himla mycket. Du betyder verkligen allt för mig utan dig vore livet verkligen inte detsamma. Jag är ska himla glad över att vi börjar komma framåt i livet med flytten och sådär. Nu när du fått en fast anställning och min är på gång så är livet otroligt lyckligt just nu. Du är mitt ljus, min bästa vän och fram för allt den jag älskar mest av allt på hela jorden. Mitt hjärta jag älskar dig för all evighet <3


Nu ska jag i alla fall kila iväg och sola . Tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0