hello there sunshines

Just hemkommen från jobbet, fick sluta en timma tidigare idag då vi hade hemgångsmål :). Vilket var grymt skönt med tanke på att det var måndag, och vem är inte extra trött en måndag? Sitter just nu och stoppar i mig en banan för att sedan sätta mig på bussen som tar mig till gymmet :). Idag blir det att köra ben och det kommer bli ett hårt och svettigt pass! Men det är helt klart värt det, med tanke på vad man får för resultat. Börjar redan märka att jag har tappat en massa fett på benen och fått mer muskler och det är grymt bra resultat. Även fast jag har slarvat lite så kan man faktiskt se att det blivit bättre!

nej hörni nu måste jag packa väskan för bussen om tio min =) skriver mer när jag kommer hem! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0