Inget internet

Hej hej anledningen till att jag inte har skrivit något i bloggen på hela helgen är för att dom har stängt av vårat internet hela helgen. Och det har irriterat mig nå så in i helvete. Bara för att elektirkerna hade klantat sig så har vi fått lida utan internet. Så jag hoppas som fan på att det är fixat till idag när jag kommer hem annars ska vi fasiken ha ersättning. Nåväl nog om klagandet.

Är på jobbet och har precis fått rast. Min hals gör så ont och jag kan knappt svälja egentligen vill jag hem men å andra sidan så känner jag att jag lika gärna kan sitta här och dö och proppa i mig halstabletter eftersom det bara är byggarbetare hemma hos oss och för en massa oväsen så jag kommer ändå inte få någon lugn och ro. Känner mig hängig och trött typ som en zombie. Men men vad ska man göra..hoppas jag blir frisk snart i alla fall. Blir ingen träning idag och det känns förbannat tråkigt, men man måste ju vila och det är ju inte bra att träna när man är sjuk som jag är.

Äsch nu ska jag gå och ta en kopp te och sen återgå till arbetet...tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0