Let me think about it

hallå hallå tisdag och jag är hemma från jobbet för att jag har gått och blivit sjuk! Jobbigt och tråkigt när jag inte får träna..äre i alla fall på bättringsvägar nu, halsen var värre igår för jag kunde knappt svälja men idag gör den mest ont och så har näsan min börjat rinna. usch usch..kommer i alla fall kunna gå och jobba imorrn så jag får lite pengar. Löning imorrn, och jag är pank så det är tur att lönen kommer. Ska snart betala resten av resan så kommer vara pank igen..nåväl sånt är livet ibland så lever man fattigt :p.
Har hunnit göra en massa även fast jag har varit sjuk. Är inte direkt sängliggande:P så jag har tvättat eftersom jag inte hann det i helgen och sen har jag dammsugit och dammtorkat lite. Så nu är det rent och fräscht här hemma! Ska alldeles snart göra mig lite mat börjar bli lite hungrig. Sen ska jag nog åka till gymmet och sola, måste ändå duscha (vi har ju som sagt ännu ingen dusch hemma) och det känns lite pinsamt att komma dit duscha å gå så då solar jag också :p. Ni kanske förstår..
Ikväll ska vi nog se någon bra film nu när vi äntligen har fått tillbaka vårat kära internet. Emil slutar nio å kommer hem runt tio..om jag nu inte ska åka och möta han får helt enkelt se hur jag känner mig senare!

Nej hörrni nu ska jag gå till köket och göra mig lite mat. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0