Monday

Rast på jobbet, seg dag materialet är så urringt att jag bara vill dö. Suck, men det har ändå gått rätt bra för det men men det är bara att leva med det. Pengar pengar..lite men bättre än inget. Börjar bli hungrig också, Shanel försöker få med mig att käka på himmel&strand på lunchen, vet inte om jag ska men är hungrig idag så jag får helt enkelt ta och fundera över saken. Tänk..hemmagjorda hamburgare med hemmagjorde pommes? Lite gott ;)..

Lunch 12, slutar 17 och sen bär det av hemåt, packa gymväskan och sen dra till gymmet! Älskling slutar också 17 så idag ska vi åka tillsammans och gymma :). Alltid trevligt när man får umgås där.

Gårdagens träning bestod av:
Marklyft 1x4 70kg 1x5 70kg 1x4 70kg
Stångrodd 1x8 40kg 1x7 42,5kg
Latsdrag 2x6 40,5kg
Maskinrodd (brett) 1x7 (nivå 6) 1x6 (nivå 7)

Tungt men stark dag, och fick ett tips av en kille på gymmet att alltid ha blicken uppåt när jag kör marklyft. Andra setet gick bättre eftersom han hade tipsat mig :). Så tack för det! Efter gymmet duschade jag snabbt, handlade och åkte hem för att sedan lagade mat, blev schnitzel med sourcream klyftpotatisar och grönpepparsås :)..MUMS! Jobbade även 4 timmar igår, så är nöjd med min insats för gårdagen!

Nu börjar vi igen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0