Morning

Hallå där har vaknat för ett bra tag sen, legat kvar i sängen rätt så länge och det var så skönt :). Sen har vi ätit frukost och sett lost =)..Emil åkte alldeles nyss till jobbet så kommer vara ensam idag med. Men det ska jag nog klara av, har ändå saker att göra så tiden brukar gå snabbt då. Har bytt om till gymkläder nu i alla fall, tänkte åka mot gymmet på ett tag tror jag, men tänkte sitta här en liten stund i alla fall. Vad mer ska jag göra idag? Jo jag ska köpa dom där förbannade lösnaglarna som jag har planerat länge så idag får jag jag banne mig ta tag i det! Mina naglar ser förjävliga ut så nu ger jag upp! Det finns inget annat att göra än att sätta på låtsasnaglar! Efter de ska jag tvätta om det finns någon tvättid annars ska jag nog se någon bra film =).

Igår kollade jag på en massa gamla foton och jag kom på att jag saknar min svarta hårfärg. Passade så bra i det och nu saknar jag det verkligen. Hur ska jag göra, vilket tycker ni är finast?


NU



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du passar i båda men jag tycker nästan mer de ljusa! :)

2009-02-01 @ 14:12:11
URL: http://liaaa.blogg.se/
Postat av: asal

besök gärna min blogg o säg vad du tycker :)

härlig blogg btw! :)

puss!

2009-02-01 @ 14:59:44
URL: http://joeffrey.blogg.se/
Postat av: Allex

tycker det ljusa är jättefint ! :)

2009-02-02 @ 19:49:06
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0