Musik till 1000

Hej å hå idag har jag varit såpass pigg och kunnat jobba utan att lida :). Fick sluta 2 timmar tidigare då vi hade hemgångsmål, vilket var ett perfekt slut på denna vecka! Har varit på jysk och letat duschdraperi men fasiken att dom ska vara så dyra! Ett enkelt svart kostar 249 spänn och det är inte värt ett enda öre! Får helt enkelt ta och leta vidare på en lite billigare. Låter som världen snålaste människa men jag måste vara snål. Annars räcker mina pengar ingenstans! :) Ska börja spara till en sak å det kostar. Nåväl, ska nog träna idag..känner mig nog frisk för det men får ta det lugnt. Sen blir det att sola också, så idag ska jag ta hand om mig. haha.

Satt idag på jobbet och lyssnade på en kollegas I-pod och hittade miljontals låtar som jag alldeles snart ska ta hem. Hoho. Massa nytt från beyonce och rihanna bland annat, så ikväll ska jag dunka på när jag tränar ;).

Inget mer vettigt att skriva förutom att ni får ha en bra helg, för det ska jag ha. Eller jag jobbar imorron men det kommer vara en massa roligt folk plus att vi får betalt sju timmar men kommer endast jobba typ 2 lr 3 så det är chill :).

Trevlig helg pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0