Någon har fel

"Du kan inte punktförbränna något område, oavsett hur många repetitioner du gör. Du kommer inte att få bättre muskelseparation med fler reps. Om du tränar lättare och ökar antalet reps minskar du bara stimulansen för muskeltillväxt och till slut skjuter du dig själv i foten"

Källa: Jeff Willet, 2X Team Universe Champion

Jag litar mer på han än anonym. Och andra som säger annat. Den som skriver att jag har fel kan ju komma med en riktigt källa och inte skriva vad gympaläraren har sagt eller vad du har läst i 1952 års upplaga av 'Drängträning 2000'

Läs själv och lär:

http://www.ast-ss.se/html/article.asp?ArticleID=453

Kommentarer
Postat av: carro

2009-02-14 @ 11:06:21
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså det är inte jag som har kommenterat.. :) /´carro häggström

2009-02-14 @ 11:22:43
Postat av: Anonym

Jag var in och kollade och så tryckte jag bara enter och då eftersom datron kon ihåg mig så skickades de bara, vet inte varför ;p hehe.

2009-02-14 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0