oj så gott..

Har alldeles nyss ätit min mat och det var så gott :). Blev broccoli, köttbullar och stekt äggvita :)..riktigt smarrigt och rikligt med protein särskilt bra en dag när man inte tränar och inte gör av med alla kolhydrater som man annars stoppar i sig :P. Stoppade ändå i mig två skivor vitt bröd i morse så de får räcka sen ikväll när Emil kommer hem ska vi äta potatis å renskav lite norrlandskänsla behövs här också!


se så gott ....till de drack jag.....
flaskorna är så söta så igår när vi var och handlade köpte vi ett 6-pack :).

Älskling kom hem nu jag saknar dig!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

vad söt du var på bilden :)

2009-02-24 @ 17:05:26
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0