the reason

Hallå där har precis kommit hem från jobbet. Har packat klart gymväskan alldeles nyss och nu sitter jag här och äter en banan =). Bussen går 27 över så jag hinner ta lite tid till bloggen innan jag ska iväg. Idag har dagen gått så sakta, men ändå snabbt..ja jag vet inte. Det kanske var för att jag svamlade på men ändå var så sjukt trött sen har jag haft hicka halva dan och det var sjukt pinsamt när man skulle prata med kunden för jag hickade vart annat ord..haha undra vad kunden tänkte? Jag hade då inte kunnat hålla mig för skratt..sen att jag sa ursäkta hela tiden var ännu pinsammare:P.

Är väldigt trött idag med, måste få ordning på den här tröttheten för det är så värdelöst att gå runt som en zombie som jag gör. Fattar inte varför..jag tränar och då ska man inte vara trött. Det gör ju bara att man blir piggare..men ja vad vet jag. Hoppas det blir bättre nästa vecka, för det är ju snart helg och då måste jag passa på att sova ut =). Skönt!! För övrigt så har dom idag kaklat halva badrummet så det borde inte var så länge tills allt är klart. Extremt underbart måste jag påpeka!

Idag på rasten satt vi och kollade på en massa sommarkläder, och jag började längta så sjukt mycket till sommaren. Vill ha sommar nu nu nu..dock snöar det ute idag så jag är tveksam på om jag kommer få min önskan i uppfyllelse nu, haha! Nej nu får jag ta och sluta svamla. Dock får jag ju lite försmak på sommaren eftersom jag åker till Egypten så där har jag lite förtur! jippi. Usch vad jag är löjligt trött..känner att det kommer gå segt på gymmet idag med. Som det också har gjort tidigare i veckan..jag vill inte. Åh kan jag inte bara bli pigg? Ska man behöva ta uppåttjack för att bli pigg?

juste anledningen till rubriken jag skrev igår var att jag hatar ciggaretter..även fast jag feströker så borde det klassas som knark. Varje gång man står brevid någon som röken, går framför dom lr vad som helst som gör att man känner doften av röken gör mig spyfärdig. Det borde klassas som knark enligt mig. Tänkt att rökning dödar mer än vad folk dör i bilolyckor. hur kommer det sig att det inte är olagligt? Förrvirrande..nu tycker jag Sverige borde införa förbud på ciggaretterna också. Snälla, för allas skull. =) Tack!

nej nu ska jag kila till bussen, Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är ju inte jag rökare, men tänk dom som verkligen röker och bara införa förbud helt plötsligt, de hade blivit typ kaos i hela sverige! :P Du får hålla för näsan när du går förbi nån rökare! :P

2009-02-05 @ 20:08:46
URL: http://liaaa.blogg.se/
Postat av: carro

Evin om du är trött även fast du tränar så kan de vara en varningssignal på att du håller på att bli sjuk eller att du är "övertränad" var försiktig med de, för blir du övertränad ska man ju inte träna på ett bra tag och de är ju heller inte kul. Hoppas du har de bra där i sthlm annars, när kommer du nå mer till Luleå föresten ? :)

2009-02-08 @ 11:38:39
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0