Träningsdagbok

Dag 2
Sittande hantelpress 1x8 12,5 kg 1x6 15 kg 1x4 15 kg
Stående hantellyft åt sidan 2x8 6 kg
Stående hantellyft framåt 2x8 6 kg


Kondition 220 kalorier, sprungit på bandet

Idag var en seg dag på gymmet kände inte att jag hade orken och sen gjorde min mage ont så jag bestämde mig för att köra ett lite kortare pass så jag får vila lite.

Maten idag har bestått av:
Frukost: Mild lättyoughurt med 1 dl müsli
Lunch: Nutrilett
Fuskat idag och ätit godis dock så det gick åt helvete. Men jag var sugen :P får ta igen det helt enkelt!
Innan gymmet: En banan
Middag: Korv med pommes

Skulle ha uppdaterat detta igår men jag glömde bort det så lägger jag in det nu istället =). Alltså detta tränade jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0