Träningsdagbok

Dag 1
Utfall med vikt 3x7 15 kg (hantel på vardera hand)
Knäböj fristång 3x6 55 kg
Hacklift 2x8 30 kg
Benpres (liggandes) 2x6 95 kg

Tips!
För att ni ska orka hålla i vikten om ni vill köra utfall på lite tyngre använd då dragremmar. Dragremmarna hjälper dig att hålla fast i vikten så du inte tappar den och den hjälper alltid till då du vill höja styrkenivån en liten gnutta då du inte behöver tänka på greppet utan bara att köra på.

900 kalorier kondition, utspritt på olika maskiner

Ett hårt men roligt pass och jag är väldigt nöjd med min insats =) jag blir starkare och starkare för varje vecka som går. Kan säga att jag ibland känner mig som en man när jag står där och tar i. Ibland kommer det till och med ut lite oljud, men det kan jag faktiskt inte rå för. Det är bara ett bevis på hur stark jag är ;). Haha!

Maten idag har bestått av:
Frukost - Mild lättyoughurt med 1 dl müsli
Lunch - Nutrilett, extremt god smakar som pucko och den är mättande! rekomenderas (innehåller endast 210 kcal)
Innan gymmet - Banan
Middag - Köttbullar, stekt potatis, grönpepparsås och sallad

- Om ni är funderar över något gällande det här,  är ni hjärligt välkommna att ställa frågor!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: carro

varför äter du bara nutrilett eller va de då heter till lunch ? :S

2009-02-09 @ 22:13:21
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

just det evin, det undrar jag också? det är inte att rekomendera!

2009-02-10 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0