Tro på sig själv?

Alltså jag vet inte vad det är dom senaste dagarna har det bara gått utför med mitt liv som nyttig. Vad fan hände egentligen? Jo det ska jag ta och tala om för er. JAG HÄNDE. Hur fan ska jag kunna klara av det här när jag inte har någon som helst tro på mig själv ..blir så jäkla förbannad över att jag kanske för en gångs skull var på rätt väg och sen bara vände det och gick åt skogen. Min kost var bra, jag tränade bra och nu blev det bara skit av alltihop. Jag vill bara skrika och gråta och kanske slå hål i väggen för jag kan fanimej bättre! skit. helvete. Vad hände med den där motivationen som jag en gång hade? Ååhh..idag vet jag fan inte om jag orkar träna för den här dagen känns bajs. Okej det gick så grymt bra på jobbet idag fick iväg 38 försäljningar men tusan jag har ett annat liv som rasar. Den där bilden som jag har hängt upp på kylskåpet på en fitnessbrud skulle ju få mig att sluta upp med allt smått och gott som jag en gång åt för ofta. Men nu är jag där igen. Skit.

Disciplin Evin, det är vad du måste få tillbaka och fan inte äta sånt på veckorna. En gång i veckan går bra. Hur fan ska detta sluta? Skärpning nu. Nya tag och helvete snart är det beachen då kan man väl inte se ut som en valross?

Äsch nu ska jag plocka undan de gamla hemmabiot för snart ska vi hämta vårat nya som har kommit idag. hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0