Tuesday

Rast på jobbet som vanligt denna tid och jag är supertrött. Jätteseg och vill bara hem till sänge och mysa ner mig. Dock är ju inte Emil där så det är inte lika trevligt då. Men men man måste ju jobba också. Är så less på det här jobbet och känner att jag verkligen vill hitta på något annat. Vill börja plugga men jag hinner fan aldrig kolla upp om någon brandmannautbildning. Jag vill bli det och ska verkligen göra allt för att nå det. Det kräver ju mycket styrka men jag är på god väg. Ska i alla fall försöka läsa på mer om det för just nu vet jag knappt något alls. Någon som kan ge mig något bra förslag kanske =)?

Gymmet igår gick rätt bra tränade axlar och nacke samt lite kondition men fick sån huvudvärk så jag gick och duschade efter 100 kalorier. Fick helt enkelt duga, är ändå nöjd med min insats och sådär.

Axlar:
Axelpress 2x6 15kg 1x8 12,5kg
Sittande hantellyft åt sidan 2x7 7kg
Stående hantellyft framåt 2x10 7kg

Ointressant med nacke så jag orkar inte skriva det :P. haha nu är rasten slut så ska gå och jobba Puss Puss


Kommentarer
Postat av: maddiis

id=TGBRA" rel="nofollow">http://www.lu.se/o.o.i.s?id=320&lukasid=TGBRA



hittade de där :)

2009-02-17 @ 12:06:18
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, tur ;D det är bra, stressigt som fan i skolan och så bara. själv då?:)

2009-02-17 @ 18:15:20
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0