vill bli frisk..

NU..är så trött på att vara sjuk så det inte är sant. Tänkte igår att ja nu kanske det blivit bättre och så åkte jag och jobbade. Men icke sa nicke jag blev värre på kvällen. Inatt har jag vaknat flera gånger av att jag har glömt att andas med munnen eftersom hela min näsan är igentäppt. Suck..hoppas jag blir frisk snart. Får ångest när jag kan inte kan varken jobba lr träna och jag behöver verkligen pengar. Särskilt till Egypten och allt, är jag inte nog frisk imorrn skiter jag i det för jag måste jobba. Får vila mig till helgen istället. Om jag blir bättre under dagens gång kanske jag åker någon timma och jobbar bara för att få in lite pengar. nåväl nu ska jag se Role models eftersom jag som vanligt somnade igår när vi såg film! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0