A day in the sun!

Hej på er allesammans! Gott nytt år :). Kanske lite sent, men har inte haft tid med bloggen riktigt :P.Min nyårsafton började grymt bra, hade ett trevligt sällskap vid matbordet och det var mycket skoj =). Drack, spelade spel och svamlade på :). När vi firade in det nya året befann vi oss i Slussen, åh fy så fint det var. Med alla raketer, alla glada människor och fram för allt Emil :). Stod och pussades i flera minuter de var så romantiskt :). Efter tolvslaget var det tänkt att vi skulle ut på Ice typ, och när vi hade köat i 20 min fick vi komma in till slut och då kostade de 200 kr att komma in. Jag sa bara fan aldrig och vände om så vi åkte hem :P. De kanske inte vart så lyckat men å andra sidan tyckte jag ändå att vi hade en kul kväll. Bara man har rätta sällskapet går allt :). Hoppas alla hade en superbra nyårsafton! Nytt år nya möjligheter! :)

Idag har jag vaknat runt elva, låg och drog mig till halv tolv och sen hoppade jag i badkaret, så grymt skönt att man har de :). Är som avkopplande. Har sminkat mig lite halvt och ska väl snart iväg och handla lite mat. Emil slutar klockan två och jag har lovat att maten ska stå på bordet när han kommer hem, är jag inte snäll =)? Dock vet jag inte vad jag ska tillaga, det är ju fredag så man vill liksom göra nå gott och lite mer festligt. Ja jag får helt enkelt öppna kokboken vi fick i julklapp och börja bläddra i den! ikväll blir det nog fest, får ta igen lite från nyår eftersom den vart rätt lugn, är riktigt sugen på att bara festa loss och dansa !! :)

Nu ska jag dricka upp min måltidsersättning och sen ska jag göra mig i ordning och åka iväg å handla! =)

Puss och Kram/ Edwiin =)


En bild från nyår :), mer finns på min pixbox, länkat på länkar :)! Pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

och jobba i spanien :)

2009-01-03 @ 13:01:01
Postat av: sandra

ingen aning :)

2009-01-03 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0