Bokat och klart!

Ja då var det klart att vi åker den 24 april till Hurghada,Egypten! Det ska bli så grymt skönt att komma bort från Sverige och bara njuta av värmen ett tag. Vi blir där 1 vecka, lite kort tycker jag men vi ska ju till Sunny Beach i sommar så det får helt enkelt duga :). Det är jag, Emil, hans familj och han brorsas tjej som åker, ett trevligt sällskap om jag får säga det själv. Vi bokade juniorsviter så lite lyxliv får man leva i en vecka i alla fall :D.

Har vaknat för några timmar sen och hunnit äta frukost. Ska alldeles snart packa gymväskan och fara iväg till gymmet för lite träning. Tror jag ska sola idag också, så man håller färgen. Sen kanske jag ska umgås med Annie, får se vad vi hittar på , men vi kanske skulle gå på bio. Ska kolla med henne senare hur det blir..Emil åkte till jobbet nyss så jag blir ensam hela dagen. Om inte det blir som planerat då med Annie! Annars ska jag städa och göra sådant nödvändigt, vilket också kan vara ganska skoj!

Näpp nu ska jag packa och rusa iväg =) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0