Friday evening!

Tjoo gick väl sisådär på eftermiddan på jobbet, men vad mer kunde jag göra liksom :)? Efter jobbet åkte jag raka spåret hem slängde i mig en måltidsersättning, tog min väska och tog tunnelbanan till gymmet, spenderade tre timmar där då jag körde bröst, kondition och solade :). Så nu känner jag mig snygg och haha kanske inte så fräsch ;)..men ska väl duscha snart, måste bara blogga färdigt. Ja ikväll händer det inget speciellt ska bara mysa, å äta godis, ja jag vet fy på mig men fan, jag brände närmare 800 kalorier idag, får jag inte unna mig då? Tycker jag, får köra lika hårt imorrn så försvinner det. Men jag ska INTE äta godis under veckorna och eftersom det är fredag så är det tillåtet. Kan faktiskt skryta lite om att dom bjöd på både godis och kanelbullar igår på jobbet och jag som älskar både och avstod helt och hållet! Var en mycket stolt Evin som gick hem från jobbet igår och mot gymmet utan ångest över att jag hade snaskat i mig en massa skit utan varit nyttig! Det har jag faktiskt varit idag också, ätit måltidsersättning till frukost, till lunch åt jag ägg å broccoli och middag grekisksallad, så jag är värd lite snarra..faktiskt :) (a)

Har alldeles nyss sett nionde avsnittet av beverly hills och det är spännande saker som händer nu, så var tvungen och ladda ner nästa för att snart se den! snart här.. hmm vad ska jag mer skriva?

Jo att på måndag ska jag börja föra mat-och träningsdagbok här i bloggen och även ge tips på hur man kan bli fit på kort tid! Dessutom får ni som läser, kanske inte är så många men ni få som gör de, ni får jätte jättegärna ge mig tips om både god och nyttig mat för vet vet jag kanske har användning av det jag med =)? Ska försöka skriva så gott som varje dag, men det är inte alltid jag hinner det. Ska snart köpa mig en bärbar liten sak som jag ska bära med mig vart jag än går så då ska jag kunna skriva här lite oftare. Har ju jobb och framför allt träningen som tar upp enormt mycket tid, vilket gör att de är fåtal timmar som jag kan spendera min tid med att ta det lugnt.

Har förresten också beställt hem två böcker här för ett par dar sen och det blev 'Ego girl av Carolina Gynning' och Jenna Jameson's 'Att älska som en porrstjärna' . Anledningen till bokval nummer ett är för att jag bara älskar Carolina Gynning, som jag har skrivit förr är hon ett tjej med grym potential och vad jag har förstått en positiv tjej som är så flummig som man bara kan bli. Att hon är sig själv, egentligen kan jag väl inte säga de men det märks nästan, tänk att få sitta och snacka skit med henne en fredagkväll, hur hade det slutat? jo, att jag går hem med grymma magmuskler som hon har orsakat. Nej men faktiskt så gillar jag henne och hon är lite som en förebild. Hennes bok är grymt bra och jag har snart läst ut den, så för er som inte ens har tänkt på att läsa den, GÖR de :). Rekommenderas starkt
Sen då till varför jag valde Jenna Jamesons bok var för att många av mina vänner har läst den och sagt att den är bra så jag får hoppas på det. Ska inte kommentera henne något för jag vet inte så värst mycket om henne, mer än att hon är en porrstjärna typ :p. Boken är i alla fall tjock som satan, men de är rätt mycket bilder i den så jag tror det ska gå bra :d. Fyfan vad jag ska börja läsa böcker när våran nya säng kommer, can't wait!

Ska se på bevvan nu men ni får ha det så fint =). Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0