hur kommer det sig..

att hissen alltid är trasig? Åh jag blir galen, fan att gå upp sex trappor är så sjukt jobbigt när man är trött och precis har kommit hem från jobbet. Blir så less, fattar inte hur den kan gå sönder hela tiden. Den har varit trasig minst tre gånger den senaste veckan, och alltid är det när man kommer hem från jobbet lr när man har varit och gymmat. En småsak men ändå, det är störande.

I alla fall, kom nyss hem slängde i mig en liten youghurt nyss så ska strax packa väskan måste bara blogga klart. Får ta och äta något mer matigt efter gymmet :). Idag ska jag träna mage och kanske bröst om jag hinner, efter det blir det kondition, hade velat gå på ett pass idag men det hinner jag nog inte. Så jag får helt enkelt ta och göra det någon annan dag.

Efter gymmet ska vi bara ta det lugnt och se Lost tror jag =). Det var alt för mig, PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0