loving somebody

Hej Hej :) en riktig degarsöndag har vi haft idag kan jag säga, bara sett film, 3 avsnitt av prison break lagat mat, sett mer film och bara myst på. Det kan man kalla söndag, skönt som bara den har det varit. Ska väl snart slå igång ännu en film om vi inte somnar :P. Imorrn blir det troligtvis att åka och jobba några timmar, ska ut en sväng och köpa lite småsaker också :).
Idag har vi även beställt hem en säng som kommer inom två veckor och gissa om jag längtar ;D? Ohja, det gör jag nå så grymt mycket. Hade velat åka på ikea egentligen men vi kom på att de är lika bra att beställa när man ändå vet vad man ska ha för något, typ maddrass och så. Tog en likadan som vi hade förr så slipper man tjorva med det också.

Nåja nu har jag inge mer å skriva så god natt =)

Jag är så sjukt kär i dig Emil, om fem dar har vi varit tillsammans i 2 år och 7 månader? Förstå hur länge de är =)? Och vet du vad? Jag älskar dig fortfarande lika mycket, och vid vissa tillfällen kan det kännas som om vi är nykära, vilket är underbart. Du är mitt liv, och jag älskar dig.
/ Evin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0