omöjligt..

att låta bli att shoppa när man är på stan här :P. Det går bara inte. Nog för att jag köpte rätt nödvändiga saker, en hel ny utrustning träningskläder, behövde det verkligen så de köpen ångrar jag inte ;d. Hade tänkt åka och träna idag, men så vaknade jag typ nyss och dom stänger om en timma, i och med att det är röd dag ;/.. så de blir inge träning idag heller, jag som var så sugen! Nåväl inget att göra åt saken, får helt enkelt träna imorrn istället :)!

Så min dag ska jag istället spendera med att se dom nya 90210, viss säger att de suger andra säger att de är bra. Så nu ska jag får avgöra de själv :p. Suger den så laddar jag nog ner Dh istället för de är ju bra de.

Nåväl tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0