Sunday

Har varit på gymmet i tre timmar idag med körde ben och underarmar och sen kondition såklart. Brände hela 1100 kalorier på konditionen och några hundra på styrken. Så nu känner jag mig fräsch. Har duschat och ätit samtidigt som jag har sett DH. Nu sitter jag och kliar mig på ryggen för jag har fått några konstiga prickar på ryggen som kliar nå så förbannat! Måste till läkarn och undersöka detta. Tror det är från när jag har solat..hoppas det inte är nått farligt bara.

Ska snart se ett till avsnitt av desperate och sen ännu ett till.. har inget annat vettigt att göra. Eller jo..egentligen bör jag städa men de tar jag sen. Måste plocka ur skåpen inne på toan också för imorrn börjar dom riva badrummet så då kan man inte förvara sina grejor där.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0