Synden

Hej hej usch så onyttig jag har varit nu, stoppat i mig en massa choklad, men fasiken de är ju så gott :)! Haha jaja lite får man faktiskt ta och unna sig ska och träna om något tag, bara sängen kommer först för annars blir det problem. Har börjat åtta i morse och jobbat till två, slött som fan men jag var tvungen att slita mig från jobbet i och med att sängen kommer någon gång mellan tre och nio. Så jag hoppas att den inte kommer fem i nio och så har jag suttit hemma hela dagen helt förgäves. Blir såklart gymmet ikväll, ska köra axlar och nacke, och även kondition längtar, är jättesugen på att träna idag, varför vet jag inte är jättetrött, men ändå taggad :).

Löning på fredag och det innebär att vi nog snart ska köpa ett Nintendo Wii, som jag har längtat! Ska även inköpa en Wii Fit-platta, eftersom det är så extremt skoj när man inte har något att göra :P. Så får man lite träning på samma gång!

kan inte sängen bara komma nu så jag får åka och träna.

Puss ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0