17.22

Goddagens!

Idag har jag hunnit med mycket igen. Dock ingen springtur imorse, kände att kroppen behövde få sig lite vila sen gårdagens aktiviteter :). Vi körde volleyboll två gånger och sen fotboll + att jag var och sprang på morgonen. Kände mig grymt aktiv och det är så det ska vara när man han semester. Inte ska man ligga och dega ;D!
Idag har vi i alla fall hunnit sola, varit vid badstranden och kört lite volley och solat, vart inge bad då det var lite för kallt i vattnet, glidit runt stan och gjort lite ärenden och fick med mig ett par flip-flops hem. Ett par såna har jag inte ägt på hundra år..sen letade vi efter en stereokabel fast då hade dom inte rätt. Nu har vi kommit hem, gjort i ordning sallad till maten och kycklingen är på grillen, det ska bli riktigt fint med mat =).

dags får föda, SEN VOLLEYBOLL!!! =) vädret är underbart, 23+ i skuggan hur fint är inte det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0