beautiful sunday!

Goddag :). Då var det söndag, än en gång. Och det är fint väder, härligt avslut på helgen i alla fall. Tur är ju det, annars hade man väl grävt ner sig i soffan med en skål chips och en bra film. Men icke, har hunnit träna tidigare med Emil. Sen körde jag honom till jobbet, handlade där och sen iväg till gymmet igen och sola. Kom hem för en stund sen och värmde lite plättar till lunch. Mia är påväg hit och ska göra mig sällskap, får se vad vi ska hitta på. Är sugen på en långpromenad, så det kanske blir så. Jag luktar bränt så jag ska ta och hoppa i duschen snart tror jag. Fast man kanske blir svettig av promenaden så jag kanske duschar ikväll, fräsch jag är =). Men vem bryr sig, det är väl ingen som ska sniffa på min hud inte.

Emil jobbar till nio ikväll, ska hämta upp han från älvsjö vid halv tio så fram tills dess är jag fri från planer. Annars då, ja imorrn börjar sista veckan och sen är det semester i hela fyra veckor. Jisses så skönt det ska bli! Tror vi blir uppe mestadels av tiden. En vecka i Bulgarien,  annars ska vi bara njuta av sommaren med släkt och vänner! Härligt =).

Ska äta upp mina små plättar och sen göra lite nytta. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0