det börjar kännas..

nu är det söndag och mer än halva semestern har gått. deppigt som fan.

har haft en underbar helg med vänner, familj och baby! I fredags umgicks jag med familjen och moster Mona och hennes kille var förbi på en fika för att sen spela kubb. Jag och Mona vann båda gångerna mot mamma, Robin&André så man är ju inte dålig ;)..Senare åkte jag och hämtade upp Denise på 'båten' för att sen åka till henne hämta lilla Zita och sen åka mot Boden Alive. Träffade Lisa och Anna, samt Fors som hade hittat till Sverige igen. haha. Parkerade bilen och gick sen in på området. Det var inge kul nyktert där inne, ljud överallt och en massa fylltrattar så vi åkte i princip direkt igen :P. Lite onödigt kanske, men varför inte göra lite implusiva tripper någon gång då och då? Körde hem Denise och hämtade sen upp Emil från David. Sen sängen. Trött efter en lång dag.

Lördag; Steg upp runt elva skulle jag tro, åt frukost, åkte och hämta Emils dator från David. åkte hem, lämnade av sakerna for med mamma och dom till stan för att hjälpa min kära mor att hitta något fint att ha på sig till kvällen då hon skulle ut. Hittade en massa fint till henne, och självklart fick jag också med mig lite plagg, som inte gjorde min plånbok gladare. En jeanskjol&ett par shorts..jag är nöjd! Stan tog längre tid än planerat och när vi kom hem var det bara att stressa packa osv. Sen ringde Segis&Pekko och sa att dom var i Lule så vi kunde åka med dom dit..ja då slapp mamma köra oss till Råne för att sen bli upphämtade av Alex som skulle köra oss till Kalix. Vid fem-tiden någon gång kom dom och hämtade upp oss, var i kalix kring sex ungefär. handlade mat som vi sen grillade, åt och sen duschade jag och fixade mig. Då alla var klara lr jag&Amanda (så sega som vi var) så började vi promenaden in till stan där förfesten skulle hållas hos Öberg. Trevligt som fan var det men varmt!!  Härjade och hade skoj. Just innan elva tror jag vi kom in på området, lyssnade på The poodels vilket inte var så givande då jag knappt lyssnat på dom och kunde endast två låtar. Plus att öltältet var cpfullt, och jävligt för litet så vi bestämde oss för att gå in på Hotellet direkt, lr ja de var b4 först kl.01.00 öppnade klubben och dansgolvet var igång, det var sånt jävla ÖS!! Jag hade svinkul, och det tror jag faktiskt dom flesta hade. Kvällen slutade runt 03.40, Emil ville gå förbi frasses men så full&trött som jag var övertalade jag honom att äta hemma istället. Man sparar både pengar&tid. Jag kan säga att mina fötter hade sjukt ont när vi kom hem, även idag har dom ömmat. Idag steg vi upp kring två, lr jag. Emil var svinigt bakis för ovanlighetensskull, det var däremot inte jag. Vi gick ner tillsammans stekte oss några grillkorvar, fast endast jag åt. Emil åt en glass. Vi satt på verandan, sen gick han och la sig. Jag la mig på gräsmattan och solade, blev trött. Vilade..och så har de hållt på i princip hela dagen. Jag och Amanda var och köpte med oss mat på stan. Flott blev det såklart. under tiden det skulle fixas var vi och hyrde film och köpte massa snask! Så nu är jag nerflottad.. ;)

äsch vilket pissigt långt inlägg..hade velat lägga in lite bilder också. Men jag har inte med mig kabeln :(

aja, ska se vad amanda håller på med!! :) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0