SNART!

Hej hallå. Då var det tisdag och imorgon är det onsdag. Skönt. Jag har en känsla av att den här veckan kommer gå snabbt och bra är ju det för det närmar sig till semestern och hem till sköna Norrbotten! Jag längtar =). Hittils har dagen gått riktigt bra har nästan sålt dagsmålet men jag tänker inte sluta för det utan köra på tills jag säljer massor. För det ger bra med stålar och det är aldrig fel. Igår var ju tanken att jag skulle träna men jag var sjukt trött igår så jag skippade det, men idag ska jag självklart träna för nu har jag slarvat så mycket att jag börjar få ångest! Ska bli träningsnarkoman igen ;). Kör måltidsersättning varje morgon vilket jag har gjort ett tag nu och idag ska jag börja köra det till lunch också, känner att jag mår mycket bättre av det och dessutom hann jag inte göra någon extra mat igår till lunchen så köpte mig en måltidsbar som jag klarar mig på. Fan klarade ju mig på det förut så varför skulle jag inte klara av det igen :p.

Igår var tanken också att jag skulle hämtat Nathalie och Elina från Gröna Lund men dom var så sega och då vart jag trött så dom fick helt enkelt ta tåget hem. Var inte sur över det, jag tycker om dig i alla fall gumman! :) Gottgör det någon annan gång istället.

Om två veckor åker vi, kan knappt bärga mig. Jag längtar hem till mamma!

äsch nu har jag inge mer att skriva ha det gött så länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0