spärrat bankkort

Godmorgon, idag är jag trött och jävlig. Skön mjukstart på morgonen då systemet var nere så det kändes ganska bra att komma till jobbet då. Självklart försov jag mig imorse och sen inte nog med det så var tåget försenat. Först när jag skulle gå in i tåget så körde chauffören för långt fram för att det var 'halt på spåret' för att det regnade..idioter! Sen körde det bara iväg sådär..lite less jag blev. Efter någon minut kom ett nytt tåg och jag satte mig där lättad över att jag slapp komma ännu mer försent..men nä så var det inte utan då var det stopp på en annan station för att ett tåg fått problem och då fick vi vänta IGEN. suck..kom ialla fall en halvtimma sent men då var det ju ändå inte igång så det kändes bra. Fan vilken otur jag har. Det är ännu inte slut på min otur, för igår när vi hade hämtat upp Nathalie&Elina i stan för att köra hem dom så skulle vi tanka när vi lämnat av dom. Stoppade in kortet, tröck in koden och på klar. Ja då hakade maskinen upp sig, så less jag blev. Tröck på avbryt, fel osv, sparkade och slog på maskinen svor och härjade tills jag blev less och ringde journummret, men då var det en otrevlig kille på andra sidan luren som jag skulle kunnat skjuta i den stunden! På det sättet som han betedde sig ska man aboslut inte göra. Till slut kom han fram till att han inte kunde göra något och gav mig nummret till Nordeas-spärrservice. Jag spärrade mitt kort, och dessutom hade dom fel adress så jag måste in på banken och ändra det idag för att hon inte kunde göra det per telefon. Förstår ni vilken otur jag har? Det skulle inte direkt förvåna mig om jag har otur med försäljningen idag.

äsch jag är less. måste tidigare från jobbet, till banken och fixa med kortet. Sen ska jag hem, packa gymväskan och sen gymma. SKÖNT!

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0