tisdag, just woke up!

Godmorgon, har precis vaknat ur min koma. Sovit gott har jag gjort, men igår hade jag sjukt svårt att somna. Vanligtvis däckar jag långt före Emil men igår somnade han innan mig. Dessutom låg han på madrassen på golvet för att det var så varmt i rummet, och det kan ju berott på de. Kände mig ensam eller nå, ropade flera gånger efter Emil men han svarade inte.. :P haha! Fast till sist somnade jag som tur var :). Nåväl, har sattit på mig träningskläderna, hällt upp ett glas juice och ska precis ta min dagliga pillerdos. Fettförbrännande piller..ska nämligen ut och springa för andra dagen i rad. Snacka om att jag känner mig duktig ;)..haha är aldrig ute och springer! Så därför vill jag själv ge mig beröm, fast det har Emil redan gjort ;)!

well well ska ladda för min joggingtur..sen får vi se vad dagen har att bjuda på =)! Det är fint väder i alla fall, lite volleyboll kanske? Hade suttit riktigt fint !!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka piller är de du äter & funkar dom?? =))

2009-06-23 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0