ursäkta den långa frånvaron

Ja då var det måndag igen, och dagen har gått ganska fort. Har alldeles nyss kommit hem och tänkte att jag skulle ge bloggen lite tid också. Idag gick det asbra på jobbet, sålde som smör och jag är supernöjd. Idag började det nytt folk på jobbet och det var skoj speciellt för att en medlyssnade med mig och att det gick så bra så han fick nog med sig en massa bra tips! Idag har/är det grymt bra väder, sjukt varmt. Men man blir på så superbra humör, kanske därför jag sålde så bra idag. Vem vet. På rasten bjöd dom på paj med vaniljsås på jobbet, åt litegrann..men det smakade såå gott! ;)

Helgen som varit då; i fredags var det party på jobbet, det bjöds på champagne, tilltugg och månadens säljare utsågs. Tyvärr så blev det inte jag men jag ska försöka med det till nästa gång! ;D Drack en hel del och vid sex var jag klapp. Haha, som tur var åkte jag mot Emils jobb så jag slapp skämma ut mig, och tur var ju det. Satt och babbla med mamma i telefon och berättade om hur fulla alla var. Men det var kul att prata, jag saknar mamma!  Men snart åker vi upp :D!! nåväl när jag var framme hos Emil åkte vi och hämtade upp Nathalie i hennes såkallade skjul och sen åkte vi raka spåret till oss. Gjorde oss i ordning och drack vin sen tog vi tunnelbanan till Rick på st.eriksplan där vi mötte upp Mia och gick upp till Rick där den riktiga förfesten höll till. Vid tolv-ett gick vi till krogen där det som vanligt var studenskiva och massor med folk, dock så var det kul men jag fick sån fruktansvärd magknip och kunde inte röra mig. Så jag och Emil gick ut och satte oss i en busskur en stund. Efter en stund gick vi in och festade loss en stund på dansgolvet och sen var det donken som gällde. Smarrigt. Tog tunnelbanan hem och vid tre-fyra var vi hemma.
Lördag; vaknade av ett jävla liv då tobbes släkt var här. kunde inte sova förrän dom åkte iväg, och somnade om ända fram till tolv. Fick sova ruset av mig och var inte ens bakfull, så det var skönt! Hungrig och ännu trött var det bråttom in i duschen för bröllop stod på schemat. Bara att sätta igång med fixet. Halv tre var det dags och dom gifte sig. Efter det åkte jag och Rebecca och hämtade presenterna hos henne, direkt till festlokalen där buffé stod på bordet. Kan säga att maten satt riktigt fint då jag endast druckit två glas nyponsoppa på hela dagen :P..sen var det alkohol och jag blev lite fuller. Så var kvällen slut tolv för att både jag och Emil var trötta. Lite bakismat tog vi såklart på grillen, traditionen måste man stå fast vid!
Söndag; vaknade även då av ett jävla liv, men det avtog efter en stund och vi somnade om. Steg upp vid tolv för att Emil skulle iväg och jobba. Jag gjorde mig i ordning och tog bilen till farsta vid tre. Gick runt runt ensam där ett tag och sen åkte jag till kungsholmen och hämtade upp Mia. Åkte vidare till henne där vi hämtade upp hennes far och sen drog vi vidare till Ikea. Hittade lite roliga saker, som skålar, diskhandskar och galgar. Mia och hennes Far skulle äta där men jag hade inte tid då jag skulle iväg och hämta upp Emil. När jag hämtat upp han bestämde vi oss för att vi skulle grilla så vi åkte en sväng på ica-maxi och köpte med oss lite grillat. Åkte hem gjorde i ordning en sallad och sen kom Tobbe, Putte, Rebecca och Tobbes mor med oss ner, vi grillade och åt sen spelade vi cricket och det var trevligt :P. Sen var både helgen och kvällen slut.

nu ska jag gå till gymmet. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0