And what do you say?

Har rast just nu, igår hade jag ingen tid alls till bloggen så det blev 1 dags uppehåll. Skönt ändå! Igår hämtade ju ut mina grejer som jag beställt hem från Nelly förra veckan. Bikinin satt helt okej, dock har ju mina käraste krympt så lite deppigt var det ju. Men hellre små bröst och smal, sådeså. Hade ju beställt två par skor men fick bara hem dom rosa och istället för dom lila så fick jag ett par skinleggings? Hur kan man ta fel på det liksom, kollade ordersedeln och där står det exakt vad dom skulle skicka. Men icket, jag fick bara ett par skor, dock så betalade jag 179:- för dom skorna jag inte fick och leggingsen kostar 299:- så jag bestämde mig för att behålla dom. Det är som något jag aldrig skulle beställa självmant, kan vara lite kul att ha ett par sådana också. Ska ju på metaltown i sommar, så då vore det ganska snyggt att ha dom. Så någon form av användning kommer jag ha av dom i alla fall! Får helt enkelt beställa hem dom andra skorna en annan gång. Gymmet igår gick helt okej, körde axlar och nacke därefter gång på bandet i 15 min, sen ville jag hemåt då jag skulle hinna hämta ut paketet innan åtta. Ikväll efter jobbet ska jag såklart och gymma igen, idag ska jag köra rygg och vader, sen ska jag slänga in lite kondition om jag hinner och har lust för det!

Idag är det suuuuuperväder ute! Vill inte sitta inne en sån här dag utan vara ute och gå inne i stan, men man måste ju tyvärr jobba för att få pengar. Men snart ska jag börja plugga, har börjat kolla på lite kurser för personlig tränare, så snart är man det.. lr haha först måste man ju genomgå den. Vill verkligen det, och så ska det blir.

haha juste måste berätta om att igår på jobbet fick vi för oss att slå vad om att svälja en hel matsked med kanel. Visst, det låter lätt, men det är fan inte lätt!! Det är så starkt och ögonen tåras, det tog minst 5 minuter för mig att få ner allt, då salivet sugs upp av kanelen och munen torkas igen. För den starka insatsen fick jag 500 spänn av min chef och 4 av mina arbetskompisar, sug på den! haha, ett bra partytrick, men man blir lite yr så för mycket intag kan orsaka yrsel och man kan till och med svimma. haha, men det var skoj, fick inga problem, så länge man äter lite socket efteråt är det lugnt

nu ska jag återgå till jobbet, skriver säkert mer sen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0