bullar..

ååh nu har vi rast och alla andra sitter i köket och fikar bullar ..fan också att jag inte kan äta det. Här står man istället och bloggar medans alla andra sitter i köket och fikar..vilken lyckost jag är! NOT. Aja känner mig stolt i alla fall över att jag inte går dit och smäller i mig onyttigheter som dom. Nåväl slutar om två timmar ungefär, är seg och vill hem är trött på att jobba. Fan så skönt det ska bli med helg snart.. och då blir det fest. Igen.. känns som att mina nyttiga/nyktra dagar verkligen är över. Men unna sig måste man ju få göra..fast efter helgen blir inge mer fest på länge. eller? Man vet ju aldrig om det plötsligt när det är helg att det blir fest after all..

Nåväl nu kom halva jobbet hit så nu orkar jag inte skriva mer. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0