Hemma

Hallo hallo har kommit från jobbet alldeles nyss, fick sluta en halvtimma tidigare idag och det var riktigt skönt! Har just stoppat i mig en banan, men tror jag ska ta en till då det blir ett långt och hårt pass på gymmet idag. Ska köra mage, biceps och konditon så jag behöver massor med energi! Bussen går tolv över så kan inte sitta här allt för länge. Måste nog gå och byta om nu och äta den andra bananen :P.

För övrigt var dagen riktigt bra, lyckades göra 44 försäljningar vilket är 20 över mål. Så jag är grymt nöjd med min insats och tycker verkligen att det här projektet är toppen! Så nu kommer jag fortfarande att ha ett heltidsjobb framöver. Woho!
Nog om det nu ska jag byta om och dunka lite musik så jag taggar till inför gymmet.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0