Måndag!

Halloj där har just nu rast på jobbet och nu vill jag bara hem. Är trött och seg efter helgen så vad ska man göra liksom. Ny vecka och nya tag helt enkelt. Hade dock mer än gärna legat hemma hela dagen och segat men då får man ju inga pengar. Så det är bara att jobba på. Men nu måste jag skaffa mig ett nytt jobb, det här är helt värdelöst dåligt betalt och man blir ju hjärntvättad av att sitta och upprepa samma sak hela dagarna. Måste ta tag i det här, hjälp mig!!

Nåväl dagen har ändå gott rätt fort och det är ju efter allt ändå bara 2 timmar kvar, fast dom värsta timmarna på dagen..så hur ska detta gå. Efter jobbet ska jag hem, Emil slutar också 17 så vi ska mötas nere vid tåget och gå hem tillsammans :). Sen blir det att packa väskan, byta om och åka iväg till gymmet. Idag ska jag nog köra rygg, kommer inte ihåg sist jag körde de. Så det kan bli när man dricker en helg, allt blir ju fel :P.

Näpp nu får det vara nog med skrivandet, ska hitta på något annat vettigt i 5 min innan vi börjar..tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0