Metaltown!

Då har man avklarat gymmet för dagen, skönt! Idag tränade jag axlar och nacke, gick alldeles utmärkt och kondition hann jag köra lite snabbt men hann ändå bränna lite kalorier. Emil hade brådis hem då han var eller är hungrig för maten är inte klar ännu :P. Vi ska äta renskav med potatis och det ska bli riktigt gott med mat.
Igår började Emil snacka om att han vill åka på Metaltown som är i göteborg den 26&27 juni, och nu verkar det helt klart, eller nästa i alla fall. Han ska ringa och prata med viktor om detta och sen ska vi boka billjetterna. Själv är jag kanske inte speciellt intresserad av den sorts musik men klart jag ställer upp när han så gärna vill att jag också ska komma med :). Inte vill jag svika älsklingen :), ser det bara som en positiv sak att komma ifrån stockholm ett tag. Boende är klart och vi ska bo hos Johnny så jag tror det blir kul i alla fall !

Så till morgondagen, jag börja 12.45 och ska sitta i produktion fram till 16.45 därefter har jag utbildning på det nya projektet fram till 21. Så det blir sent imorrn, men om man inte har något annat val som mig så är det bara att tacka och ta emot erbjudandet. Är glad över att jag inte blev utan dagjobb, för att gå tillbaka till kvällsjobb lät inte så givande. Sen så hinner jag träna på morgonen också och då är det ju såpass lite folk att man slipper vänta på alla vikter osv, så det ska bli skönt. Dessutom får jag sovmorgon, och det behövs :).

Nu ska jag återgå till matlagningen så vi får nå mat :). tjoooof!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0