My humps..

Kom hem från gymmet för bara en liten stund sen..har hunnit duscha av mig, laga mat och byta om, nu sitter jag och äter min mat och det var grymt gott! Farmarbiff, brunsås och stekt potatis med grillkrydda, mmmm...
Är stressad som bara den, men kände att jag behövde blogga för att stressa av lite, kommer inte hinna göra mig speciellt fin men vad gör de? jag är väl naturligt snygg ;)..haha. yeah right, vi säger väl så. Men håret ska jag ha upsatt, orkar inte lägga ner tid på de, sminket är viktigare!
Nåväl, jobb till 20.00 ikväll, kommer väl vara helt död, men sen är det ju helg som tur är.

Nu ska jag äta min mat och sen göra mig klar för mitt tåg går om en halvtimma. Puss!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0