Return the favor

Söndag idag då, suck vad helgerna går snabbt nuförtiden det tycker jag inte om!  Dock har jag ju hunnit göra en del, men ändå, one more day!! Idag tillåter min kropp mig att träna, för jag har blivit frisk, skönt! För jag har inte tränat sen i torsdag och börjar få abstinens. Det blir ett långt träningspass med mage, biceps, triceps och kondition. Ska blir riktigt skönt. Vaknade för några timmar sen så jag har hunnit äta lite lunch och sett klart JCVD som vi började se för någon dag sen, måste säga att det var en av dom konstigaste filmerna jag sett på länge :P. Nåväl ska byta om till träningskläder och åka iväg till gymmet på ett tag!

Igår var ju Nathalie här och vi såg på Changeling med Angelina Jolie. Filmen utspelar sig i början av 1900-talet, och handlar om Christine Collins (Angelina Jolie) som jobbar väldigt mycket och en kväll när hon kommer hem är hennes son borta. Hela filmen handlar om hennes kamp efter sökandet på sin son osv. Tycker filmen var bra men lite väl utdragen, men jag rekommenderar den för den var ändå helt okej!

Ska göra mig klar nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0