Wooaa Woaaa

dåså, nu var det klarstädat. Hela lägenheten är ren nu och det är riktigt härligt att ha ett rent hem. Haha, som att den var så smutsig. NOT. Men dammsuga och skura bör man ju göra en gång i veckan och idag fick de bli :P. Nu skirver jag en handlingslista, ska till mat dax och handla lite shieeet. När jag kommit hem ska jag göra varma mackor tills Emil och hans mor kommer hit och då ska vi äta :P. Har ju som inte ätit någon middag men jag är faktiskt inte så hungrig :). Borde städa kylskåpet också, det är jättesmutsigt. äsch får ta det när jag har handlat!

Fanns ju ingen tvättid idag så jag fick boka in en till imorrn. Jaja, sånt är livet. Men det hade varit bra om jag fått det gjort idag, well well.

Ska kila nu, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0