After work

hallå hallå era gamla haggor! Har vaknat för ett tag sen och har precis ätit lite, Emil håller på att göra omelett åt mig så det ska jag äta snart också :).

Igår på jobbet sålde jag över mål och jag inser mer och mer hur bra jag är på det jag gör ;). haha. Efter jobbet åkte vi in ett gäng till St:eriksplan där vi satte oss på någon restaurang/krog och tog någon öl, och drink osv. Anledningen till det var att Elias och Teo har lämnat oss och det är jävligt tråkigt! Dom två av de få som livar upp stämningen på jobbet men jag hoppas verkligen att ni kommer och hälsar på oss som ruttnar kvar där :P. Jag förstår varför ni inte ville vara kvar! Jag hade också gjort samma sak om jag inte hade haft utgifter varje månad :). Efter niotiden påbörjad jag min resa hemåt, mötte upp Emil och sen satte vi oss på nästa tåg till oss. När vi kom hem var jag fortfarande full, känner mig som en liten alkis men vadå vi hade ju det så trevligt ;D. För er som inte vet det, så var det min första After Work haha, lite gamal man börjar känna sig när man har gått på sin första. Aja, alla blir vi gamla inge att göra åt saken inte!

Somnade runt elva igår så idag klev vi upp vid nio pigga och glada :). Idag har vi massor att göra, vi måste på systemet och köpa alkohol till kvällen. Emil kanske skulle shoppa lite, vi ska och träna litegrann om det nu inte är allt för mycket folk. Det skall tydligen vara någon tävling där i olika grenar så risken är ju den att det är proppat med folk :P. Annars ska vi titta på alla som skämmer ut sig och kanske sola.

Nu ska jag gå in till köket och se hur det går för Emil :). So long !

Kommentarer
Postat av: Allex

ja jämför man med mig så har du då det ;D

2009-05-09 @ 18:37:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Allex

haha oj råkade skriva min mejl istället för blogg ;D

2009-05-09 @ 18:38:35
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0